Een jaar naar Engeland - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sarah - WaarBenJij.nu Een jaar naar Engeland - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Sarah - WaarBenJij.nu

Een jaar naar Engeland

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 Juli 2007 | Nederland, Zoetermeer

Eerste berichtjes vind ik altijd erg vervelend, dus daarom doe ik het nu maar vast, dan ben ik er tenminste van af!

Komend schooljaar ga ik in Engeland doorbrengen! Ik ga daar naar Emerson College (http://www.emerson.org.uk/), waar ik het 'Orientation Year' ga volgen.

Gisteren heb ik mijn eerste vliegtickets geboekt, en daarom vond ik het nu wel tijd om een waarbenjij.nu weblog aan te maken. Ik heb heb een hele zooi email adressen vanuit hotmail geïmporteerd, dus als je geen behoefte hebt om op de hoogte te worden gehouden als ik hier een bericht achterlaat, kan je je gewoon afmelden van de mailinglist.

Liefs, Sarah

  • 16 Juli 2007 - 10:48

    Annemijn:

    Hi Sarah,
    Wat ontzettend leuk zeg, een jaar in Engeland studeren! Ik heb er 5 maanden doorgebracht en heb het ook erg naar m'n zin gehad! Alvast veel plezier.
    Liefs Annemijn

  • 16 Juli 2007 - 11:34

    Chantal:

    Woeiiiiiiiiiii, ik hou van op de hoogte te worden gehouden :D

  • 16 Juli 2007 - 13:01

    Dessieboy:

    NEEEEE!!! ga niet.... Nee hoor, ik wens je heel veel plezier met het orientatiejaar, maak maar veel nieuwe vrienden en blijf je weblog updaten, ik ben reuzebenieuwd hoe het daar is!
    Nogmaals veel plezier,
    dikke kus,
    Dessieboy

  • 16 Juli 2007 - 22:36

    Yim:

    Heey Saar,

    Je bent er inderaad vroeg bij zeg, maar natuurlijk beter te vroeg dan te laat. Dit ga ik je waarschijnlijk nog vaak genoeg wensen maar we beginnen er nu maar mee... Veel plezier in Engeland!!!

    Groetjes!!

    Yim

  • 17 Juli 2007 - 08:47

    Marja:

    Mooie manier om ons op de hoogte te houden!

    Alvast heel veel plezier in Engeland gewenst.

  • 17 Juli 2007 - 17:01

    Stef:

    Heej wijffie =D

    Heel heel heel veel plezier op je schooltje en dat je maar heel veel inspi op mag doen, zodat je straks precies weet waar jij fantastisch in bent =P Ik ga je de hele tijd volgen ;)

    knuf!

    Stef.

  • 17 Juli 2007 - 17:04

    Stef:

    Oh, vergeet ik nog iets heel belangrijks te vragen: zin om voordat je weg gaat nog ergens ffies wat te gaan drinken? Ik kom wel weer helemaal naar boven de rivieren, speciaal voor jou =P

  • 18 Juli 2007 - 18:49

    Marthe:

    NICE!!!

    Ik weet niet wanneer je gaat, maar spannend en heel veel plezier:)!! Ik ben al blij dat ik bijna met mijn prachtman 3 weekjes naar Spanje ga!:)!

    x marthe

  • 18 Juli 2007 - 18:50

    Marthe:

    NICE!!!

    Ik weet niet wanneer je gaat, maar spannend en heel veel plezier:)!! Ik ben al blij dat ik bijna met mijn prachtman 3 weekjes naar Spanje ga!:)!

    x marthe

  • 19 Juli 2007 - 07:16

    Margriet:

    Lief Saaaaaaaaaaaaartje!! Ik vind het ehct super leuk voor je!:D
    Je gaat vast een TOPjaar hebben, allemaal leuke nieuwe mensen, leuke school, vlakbij Londen, helemaal goed!
    Alleen een beetje jammer.... dat ik niet mee ga;) Hahaha! Ik ga je missen meis!
    Maar ik ga je trouw volgen hier, dus schrijf maar lekker veel!

    Doegg! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Mijn tweede jaar in Engeland, Emerson College (www.emerson.org.uk). Ik ga het gewoon nog een keer proberen om jullie hier af en toe lastig te vallen ;) Je kan je emailadres achterlaten, dan krijg je automatisch een mailtje zodra ik iets nieuws gepost heb. Mijn adresgegevens in Engeland zijn: (ik vind post leuk!) Emerson College Forest Row East Sussex RH18 5JX England Mijn engelse mobiele nummer is (0044)(0)7853490870. Het studenten telefoonnumer van Emerson is +44(0) 1342 822073.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 21487

Voorgaande reizen:

14 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: