Nieuwe foto's enzo! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's enzo! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's enzo!

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

29 Mei 2008 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Hallo allemaal!

De tijd is weer gevlogen zeg! En ik heb weer een hele zooi nieuwe foto's voor de geïnteresseerden.

Deze foto's zijn van de Easter Break, die had ik geloof ik nog niet laten zien. We zijn met een groepje naar Derbyshire gegaan, naar het huis van de ouders van Matt, en daar hebben we een paar dagen kunnen genieten van het leven buiten de Emerson Bubble: Prachtige natuur, lekker eten, zeer veel tv en draadloos internet. Het was een heerlijk weekend voordat we aan de nieuwe course begonnen! En dit is de link:
http://www.facebook.com/album.php?aid=36493&l=2a3be&id=588217517

En dan dit term. De course is moeilijk uit te leggen, dus daar begin ik maar niet eens aan. Wat ik wel kan zeggen is dat we een geweldige May Fair hebben gehad, leuke gekkigheid en uitstapjes naar hier en daar. Foto's van o.a. de May Fair staan hier: http://www.facebook.com/album.php?aid=41829&l=073a6&id=588217517

En in het tweede album van dit term vind je... meer gekkigheid en gezelligheid, mijn 'afstudeer-outfit', mijn bezoek aan de Dalai Lama in de Royal Albert Hall in London en het eerste echte optreden van de Emerson Band The Betsy Jets in London. De link: http://www.facebook.com/album.php?aid=41835&l=67bd0&id=588217517

Twee weken geleden is mijn course afgelopen, en ik heb toen besloten om hier nog wat langer te blijven, omdat het einde van de course niet het einde van het term was. Nu ben ik hier aan het werk om voor mijn lunch en kamer te betalen, en verder te genieten van het hier zijn. Volgende week woensdag ga ik voor een week naar Hamburg om bij Santje op bezoek te gaan, waarna we samen weer naar Emerson gaan voor de laatste week van het term. En dan, op 23 juni, kom ik weer lekker naar huis. Voor de zomer, want in september wil ik weer terug naar Emerson om het Foundation Year te doen.

Dus, ja... dat was een zeer korte samenvatting. Ik hoop dat het genoeg is, en ik ga er maar vanuit dat de foto's meer zeggen dan de woorden ;)

Kusje!

  • 30 Mei 2008 - 18:45

    Rik:

    Hoi Saar! Zijn weer leuke foto's. Ben benieuwd naar je ervaringen met de Dalai Lama. Hoop je gauw weer eens in levende lijve te zien. Dikke kus en geniet er nog maar even van!

  • 03 Juni 2008 - 21:02

    Sascha.:

    Hai Saar,
    Leuke foto's! B'n blij dat je 't zo naar je zin hebt!
    Liefs xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Mijn tweede jaar in Engeland, Emerson College (www.emerson.org.uk). Ik ga het gewoon nog een keer proberen om jullie hier af en toe lastig te vallen ;) Je kan je emailadres achterlaten, dan krijg je automatisch een mailtje zodra ik iets nieuws gepost heb. Mijn adresgegevens in Engeland zijn: (ik vind post leuk!) Emerson College Forest Row East Sussex RH18 5JX England Mijn engelse mobiele nummer is (0044)(0)7853490870. Het studenten telefoonnumer van Emerson is +44(0) 1342 822073.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 21479

Voorgaande reizen:

14 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: