Ik ben nog in leven - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Ik ben nog in leven - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Ik ben nog in leven

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

09 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Hallo allemaal,

Ik ben nog in leven, wees maar niet bang. Zoals mij al vaker is overkomen is het me weer niet gelukt om het vol te houden om regelmatig iets van me te laten horen via deze site. Sorry sorry sorry. Het is nu een beetje lastig samen te vatten wat er de afgelopen 13 weken allemaal is gebeurd, dus dat ga ik ook niet doen, maar ik heb wel foto's *jeeej* Ze staan op Facebook, maar je hoeft niet lid te worden om ze te kunnen zien.

Dit zijn de links (3 albums)
http://www.facebook.com/album.php?aid=34598&l=2b53c&id=588217517
http://www.facebook.com/album.php?aid=34606&l=79c98&id=588217517
http://www.facebook.com/album.php?aid=34621&l=a3dab&id=588217517

Ik ben deze week begonnen aan een nieuwe course, Eloquence of the Body. Een andere storytelling course over de helende werking van verhalen. Tot nu toe is het heel interessant, ik ben heel benieuwd hoe de komende 6 weken (want zo lang duurt de course) zullen zijn.

Ik weet nog niet precies wanneer ik weer naar huis kom. Op z'n vroegst over 6 weken en op z'n laatst eind juni. Dat hangt allemaal af van wat de mogelijkheden zijn om hier te blijven zonder een course te volgen. Ik wil namelijk heel graag het hele schooljaar blijven, dus ik moet nog even bedenken wat ik in de laatste vijf weken ga doen. Misschien dat het mogelijk is om hier te werken, of iets anders te doen. Dat weet ik allemaal nog niet precies.

This is all for now. Ik zal voor de zekerheid maar niet beloven hoe snel ik weer wat van me laat horen, maar ik hoop dat het wat sneller is!

Liefs, Sarah

  • 09 April 2008 - 20:16

    Ster:

    Fijn om weer wat van je te horen. 't heeft lang geduurd, maar wat geeft dat. Geniet van het leven en maak er een feest van. Alles is goed. Kus en veel liefde

  • 09 April 2008 - 20:33

    Desmond:

    Fijn wat van je te horen! Ik ben binnenkort ook weg uit Nederland, ik ga een blob/vlog bijhouden, het webadres krijg je nog wel, als je wil...
    Liefs, Desmond (die je erg mist!)

  • 10 April 2008 - 18:21

    Marja:

    Het zou ook weer geen goed teken zijn als je hier iedere dag een heel verhaal zou neerzetten, ik ga er dus maar van uit datjet het druk hebt met leuke dingen, en daarom weinig tijd hebt:-)

    Ben blij weer wat van je te horen (en te zien, en ik ben benieuwd te horen wat je courses nou allemaal inhouden, het klinkt in ieder geval goed.

  • 10 April 2008 - 18:21

    Rik En Runilde:

    Leuke foto´s en lekkere oliebollen! Het lijkt wel oud en nieuw met sneeuw en zo!

    Dikke kus en tot snel weer mails of bels of zo!

  • 10 April 2008 - 18:22

    Marja:

    Jammer dat tikfouten er niet meer uitgehaald kunnen worden.......... voortaan eerst maar even nalezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Mijn tweede jaar in Engeland, Emerson College (www.emerson.org.uk). Ik ga het gewoon nog een keer proberen om jullie hier af en toe lastig te vallen ;) Je kan je emailadres achterlaten, dan krijg je automatisch een mailtje zodra ik iets nieuws gepost heb. Mijn adresgegevens in Engeland zijn: (ik vind post leuk!) Emerson College Forest Row East Sussex RH18 5JX England Mijn engelse mobiele nummer is (0044)(0)7853490870. Het studenten telefoonnumer van Emerson is +44(0) 1342 822073.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 21478

Voorgaande reizen:

14 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: