Na een week eindelijk weer nieuws! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Na een week eindelijk weer nieuws! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Na een week eindelijk weer nieuws!

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

26 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Eindelijk weer een update! Ik ben het écht steeds van plan, maar er komt van alles tussen… Sorry. Maar ik heb wel een hele zooi nieuwe foto’s, dus *jeeej* Maar het is ondertussen alweer bijna een week geleden, dus nu moet ik even goed nadenken wat ik allemaal kan vertellen. Ik doe het wel in willekeurige volgorde, gewoon zoals het me te binnen schiet.

Ik zal maar beginnen met de foto’s. Die heb ik donderdag al gemaakt (meer dan honderd, ben een rondje gaan lopen over het terrein). Ik heb er een paar uitgekozen, want om alles te laten zien is echt te veel. En ik heb nog niet eens van alles een foto. De voorkant van Pixton (daar is de keuken, de bieb, de eetzalen, post etc.) is bijvoorbeeld supermooi, maar daar heb ik nog geen foto van. Ik was namelijk zo druk bezig met foto’s maken dat ik helemaal vergat dat we een college meeting hadden. Dus toen had ik ineens haast en geen foto van de voorkant van Pixton. Maar wel een paar foto’s van andere kanten en de binnenkant. Die kamer met alle banken is de common room, daar zit ik meestal in mijn theepauze.

En dit is Ruskin. Daarin is de computerkamer, de bookshop, de receptie, Ruskin Hall waar de college meetings en koorzang enzo zijn. Dat is tegenover de achterkant van Pixton, de ingangen liggen zeg maar tegenover elkaar.

Aan de andere kant van Pixton is een heeeeel mooi plekje met een vijvertje en een bankje waar je lekker rustig kan zitten. Je zit dan echt helemaal afgesloten van alles, heeerlijk! Met een kopje thee lekker naar het water staren, of een boek lezen natuurlijk ;)

Van mijn huis had ik geloof ik al een foto geplaatst, maar jullie krijgen er gewoon nog een paar. Je ziet de gang waar mijn kamer is en de keuken en het huis van buiten.

En dan nu mijn les-gebouw nog, die heet Karnant. Ik heb een paar foto’s van hoe het er van binnen uitziet en een foto van de buitenkant.

Zo, nu hebben we de foto’s gehad en kan ik eindelijk vertellen hoe het komt dat ik op de eerste herfstdag in Engeland verbrand ben, ja, echt waar! Echt raar, ik had er totaal niet op gerekend. Maar goed, ik begin bij het begin. Laura, het andere Nederlandse meisje hier, heeft connecties met de Nederlandse fruitteler die hier de buurman is, Stein. Dus vrijdag zijn we hem gaan opzoeken en toen hebben we een baantje gekregen *jeej* Ik heb het hele weekend gewerkt, appels geplukt. Het was echt superleuk! Leuk werk met leuke mensen (allemaal van Emerson) en lekker veel pauzes. En het was echt fijn om in de buitenlucht bezig te zijn. En je gaat appels ook heel anders zien als je er duizenden per dag in je handen hebt. Ik weet nog niet precies of ik het komend weekend weer kan doen, maar ik denk het wel, dus dat is wel relaxt! We moeten wel heel vroeg opstaan, nog vroeger dan doordeweeks, maar je moet er iets voor over hebben toch? Oh ja, het verbranden. Het was superlekker weer dit weekend, en vooral zondag was het heel zonnig, en we waren de hele dag buiten en nu heb ik appelwangetjes :p En bruine(re) armen!

We hebben dit weekend ook weer twee kampvuren gehad, zaterdag voor een verjaardag (we hebben hier om de dag een verjaardag ofzo!) en zondag voor de equinox. Alleen regende het zondag dus dat was niet zo fijn… En vrijdag zijn we weer naar de kroeg geweest en ze waren er niet zo blij met ons geloof ik. We dronken namelijk niet zoveel en we zeiden te vaak fuck ofzo, ach…

Ik heb een nieuw, Engels telefoonnummer. Dus als je me hier wil bereiken (bellen of smssen, kan alletwee) dan kan dat vanaf nu op dit mobiele nummer: (0044)(0)7853490870. Natuurlijk kan er ook nog steeds gebeld worden naar de telefoon in Pixton. Het nummer daarvan is (0044) (0) 1342 822073. Als je daar naartoe belt, neemt er als het goed is wel iemand op die dan een berichtje op het bord zet, maar je kan ook met mij een tijd afspreken, dan wacht ik bij de telefoon. Of ik bel, kan natuurlijk ook, maar dan moet ik eerst nog een telefoonkaart kopen. Maar smssen kan nu dus naar dat mobiele nummer!

Komend weekend is het Michael! Ik heb nog geen idee wat we allemaal gaan doen, maar ik weet wel dat er zaterdag een ‘Barn Dance’ is, en daar ga ik heen. Het klinkt echt zooo fout, heerlijk! En heb ook wel zin om even lekker te dansen. Er komt een folk band en het eten schijnt heel lekker te zijn, dus ik ben benieuwd!

Woensdag ben ik alweer jarig, echt raar joh! Ik bedenk het me steeds, maar het dringt niet echt tot me door ofzo. Maar het gaat wel gezellig worden denk ik. Nehru gaat lekker indiaas koken en Dieudonne zou voor taart zorgen, dus we gaan lekker een feestje bouwen! Voordat ik hier heen ging vond ik het zo’n raar idee dat ik mijn verjaardag zou vieren met allemaal mensen die ik nog niet kende, maar nu voelt het echt heel goed!

Ik laat het hier maar weer even bij, want ik ben echt moe en wil nu gaan slapen. Morgen (dinsdag) zet ik dit online (ik lig nu weer lekker in mijn bedje te typen. Echt klote dat hier geen draadloos internet is!)
Ik laat snel weer wat van me horen (maar snel is een rekbaar begrip). En als het soms een tijdje duurt voordat ik terug mail dan komt dat omdat ik van alles te doen heb, al is het maar gezellig kletsen in de keuken ;) Ik check mijn email wel heel regelmatig en lees alles, maar heb niet altijd de tijd om gelijk terug te mailen. Als je dus nog geen reactie op een mailtje hebt gekregen: die komt nog, I promise!

• 26 September 2007 - 03:49

Yim:

Heeey Saar,

Ten eerste, een fijne verjaardag gewenst en maak er een topdag van!!

De foto's zien er weer geweldig uit, zo vredig :)

Haha een Barn Dance lijkt me heel stoer en ben benieuwd hoe het zal verlopen.

Zo te horen heb je het echt goed naar je zin dus ga zo maar door!!

Tot snel weer (k)

Yim

• 26 September 2007 - 06:24

Ster:

Hoi Sarahtje.

een hele fijne verjaardag vandaag en een hele dikke knuffel.

• 26 September 2007 - 06:53

Margriet:

Saaaaaaaaaaarr!! Eenentwintigerd!
    Gefeliciteeeeeeeeeeerd lieverdje!!
    Maak er echt maar een top dag voor en zorg maar dat ze je verwennen daar;-)
    Wat een mooie foto's weer! Ik vind het er echt prachtig uitzien allemaal! Vooral dat vijvertje, echt te perfect!!
    Wat cool dat je nog Michael hebt, dan heb je toch vorig jaar niet je laatste Michael gemist omdat je ziek was!
    Hahaha, een Barn Dance! Hoe vet! Als je ook helemaal 'in kostuum' gaat verwachten we natuurlijk wel een paar mooie foto's he?:-D
    Echt fijn dat je een baantje hebt!! Geld is nooit weg!

Ik hoop echt dat je een super dag hebt vandaag en eigenlijk altijd, haha!!

Dag lieverdje! Kusje! Xxx

Hiep (3x)
    Hoera (21x)

• 26 September 2007 - 09:09

Froek:

Gefeliciteeeeeerd met je verjaardag, meis! :D Maak er een heeele fijne gezellige dag van, maar zo te lezen gaat dat zeker lukken!
    Je foto's zijn prachtig en het lijkt me heeerlijk om daar te mogen rond lopen en les te krijgen en te genieten.
    Leuk leuk leuk!
    Ik kijk alweer uit naar je volgende bericht!

Dikke kus,
    Froek

• 26 September 2007 - 09:38

Desmond:

Van harte gefeliciteerd met je 21e, mooi getal!
    Laters, x

• 26 September 2007 - 13:39

Charlotte:

Van harte gefeliciteerd saartje
    Alweer 21 jaartjes gaat snel.
    Ziet er allemaal leuk uit daarzo, veel plezier nog.

kus

• 29 September 2007 - 17:47

Marit:

heeeejj beetje late reactie sorry. maar gefeliciteeeerd(^^)

• 16 Oktober 2007 - 18:51

Thea:

He Sarah, weet niet of je me nog kent hihi, maar ooit had ik een iconclub en daar was jij ook lid van, tesamen met je zus Elise. We hebben ook veelvuldig contact gehad toen met die aktieclub van jullie voor Pakistan weet je nog? Heb nog die stoffen muizen van je gekocht toen hihi. Wilde even weten hoe het met jullie was, op zoek gegaan, en zie daar, ineens lees ik hier dat je aan de andere kant van het water zit, in England! Wat gaafffff!!! Ik wil je een heel fijn jaar daarzo toewensen, heel veel plezier!!!!!!! Groetjes Thea (TCDesign)

• 18 Oktober 2007 - 17:41

Rik:

Hoi Sarah! Zaterdag is het natuurlijk groot feest bij jullie als Engeland de rugby finale moet spelen! Zit je dan weer in de pub?
    Veel plezier (en als je niet gaat natuurlijk ook veel plezier!)

We faxen!
    Kus