Sorrrrrrry! Maar... ik heb foto's! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Sorrrrrrry! Maar... ik heb foto's! - Reisverslag uit Forest Row, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Sorrrrrrry! Maar... ik heb foto's!

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

28 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Forest Row

Hallo lieve mensen die vol spanning al meer dan een maand hebben moeten wachten of een berichtje van mij! Ik heb mezelf echt voor de gek gehouden door te denken dat ik dit regelmatig ging updaten. Dagboek-achtige-dingen zijn echt niets voor mij, dat is maar weer bewezen. Nu toch maar weer wat nieuws van mijn kant, want ik heb uit een aantal bronnen mogen vernemen dat jullie nieuws willen. En foto's, die krijgen jullie ook!

Het gaat nog steeds heel goed met me! Het is moeilijk om te bedenken wat ik allemaal kan vertellen. Dus ik begin maar met wat foto's, dan zie ik wel wat er komt.

Dit zijn de foto's van mijn verjaardag (jeetje, ik ben al meer dan een maand 21, time flies!). Mijn verjaardag was echt geweldig, ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld... denk ik ;) 's Avonds hadden we een soort van feestje in mijn huis, daar zijn deze foto's van.

http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje02.jpg (Ik en Nehru)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje03.jpg (Nehru & Sang Hee)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje04.jpg (Dieudonne, ik & Nehru)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje05.jpg (Dieudonne & ikke)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje06.jpg (Sang Hee)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje07.jpg (Amanda)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje08.jpg (Tal, zij is net weer teruggegaan naar Israël, maar ze komt in Januari weer terug voor een andere course)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje10.jpg (Stine)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje11.jpg (Moi & geweldige taart die ik gekregen had)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/Feestje12.jpg (Jérôme)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/IMG_1561.jpg (Francesco, Nehru, Amanda & Dieudonne)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/IMG_1564.jpg (James)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/IMG_1569.jpg (Nehru)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/IMG_1570.jpg (het hele zooitje)
http://i211.photobucket.com/albums/bb40/epicentrum/Emerson/IMG_1574.jpg (Francesco & Stine)

Zo, dat was dus mijn verjaardag. En nu wat andere tussendoor foto's.
Dit ben ik met Santje voor Linden (ons huis)
En dit is onderweg naar het dorp.
Laura, Santje en ik, ook ergens tussen Emerson & Forest Row
Santje en ik in de pub in London tijdens de rugby finale tussen Engeland en South Africa
Francesco & ik voor het British Museum in London
Laura (onzichtbaar), Santje & Moi in het British Museum
Mijn hele klas, op Sang Hee na, voor het British Museum. Voorste rij: Santje, Jérôme, Meyong Soon en ik.
Daar achter: Laura, Ann, Francesco, Natascha, Luvina en onze lerares Helen.
James, Santje en ik in het gras voor Linden na een nacht niet slapen
In de klas: Luvina, Francesco, Santje en ik
Weer in de klas: Sang Hee, Meyong Soon, ik en Paul (leraar)
En ik in de klas

Gisteren hebben we hier halloween gevierd, ookal is het eigenlijk woensdag pas echt halloween (dan gaan we het weer vieren geloof ik, maar dan met kampvuur enzo geloof ik, nu was het meer voor kinderen, al deden wij net zo lekker mee).
Dit ben ik met Laura, net nadat we ons hadden opgemaakt en ons haar overeind hadden gezet.
En hier is Santje er ook bij
En dit ben ik met Meyong Soon, zij was echt het engst van allemaal!
Double headed monster *ieaaahhhh*
Stine
En nog een keer Sexy Stine
Francesco & Jérôme
Santje, Laura & Francesco
And all of us
Fortune teller Matt (mijn house parent)
Santje, Stine & Moi
Stine
Meyong Soon en ik, uitgeput na een paar uur dansen

Ja, dat was het alweer wat betreft de foto's. Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk! En ik ga niet beloven dat er snel nog meer komt, want ik hou mijn beloftes toch niet, dat is wel weer duidelijk :p

Oh ja, ik kan nog wel iets vertellen over afgelopen dinsdag, toen we met onze klas naar het British Museum gingen. Nadat we daar geweest waren gingen we de stad in, niet allemaal met elkaar, maar in groepjes. Ik ging shoppen met Santje en Laura (geweldige shirtjes gekocht, Zara (L), en ook nog wat andere dingetjes natuurlijk). Rond een uur of 7 kwamen we een winkel uit, en wie kwamen we daar tegen? Jérôme en Francesco. Echt bijzonder, want het was superdruk, en Londen is toch best wel groot. Maar goed, toen gingen we dus samen verder, en een klein uurtje later hadden we het wel gezien en gingen we op weg naar huis. En wie zagen we daar bij de metro? Ann, Natascha, Meyong Soon en Luvina! Zonder ook maar iets af te spreken hebben we elkaar gevonden in London! Dat is wiskundig gezien onmogelijk volgens mi... Dus toen zijn we aan het eind van de dag toch nog met z'n allen terug naar huis gegaan.

Ik denk dat ik het hier maar even bij laat. Ik beloof niet dat ik snel weer zal updaten, maar wie weet ;)

Liefs, Sarah

• 28 Oktober 2007 - 19:24

Rik En Runilde:

Zo dat waren een hoop foto's! Mooi om te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt, maar er moeten wel vaker berichten komen hoor, anders maak ik me veel te veel zorgen ;-)
    Groetjes en een dikke kus!

• 28 Oktober 2007 - 21:19

Kiki GMP Stevenhagen:

Salve,
    het ziet er echt heel erg gezellig uit...zou zo met je willen ruilen!!!! Het BM= British Museum is echt een van mijn lievelings musea....de egyptische afdeling is daar echt het einde...je raakt daar gewoon niet uit gekeken. Als je weer naar Londen gaat...is 'The national Gallery' ook een aanrader. Uit alle kunststromingen en van alle schilders is er bijna wel iets te zien. En het is nog gratis ook ;) Maarja alle museums hebben wel iets in Londen wat de moeite waard is!!

Je klasgenootjes zien er echt gezellig en vriendelijk uit. Leuk ook dat jullie Halloween hebben gevierd...dat is echt iets wat ik in Nederland mis...hier wordt daar gewoon bijna niets aan gedaan...jammer is dat....ik vier het in me eentje ;) al Halloween koekjes gebakken etc. Ach je moet toch iets..hihi

Ohja het maakt niet uit als je niet iedere dag een berichtje achter laat hoor....;)Zolang het maar goed met je gaat en je het naar je zin hebt!!!! Dat is het belangrijkste.

Nou ik wacht gewoon rustig je nieuwe eerstvolgende berichtje af....ik kijk er naar uit:)

A presto!
    Liefs Kiki
    een heel oud klasgenootje!

• 28 Oktober 2007 - 23:31

Desmond:

Echt leuk allemaal! lijkt wel alsof het een en al lol is.... leren jullie nog wel wat? en dat zeg ik als bezorgde jongere, haha. ik hoop je snel te spreken op msn. lavjoe, Des

• 29 Oktober 2007 - 11:47

Yim:

Hey Sarah,

Wat een gezelligheid daar, het ziet ernaar uit dat jullie allemaal flink hebben uitgesloofd met de kostuums. Ze zien er allemaal erg goed uit.

Heb je nog een favoriete vleugel in het British Museum? En heb je het terracotta army ook gezien?

Houd ons op de hoogte wanneer je tijd hebt, nieuws uit Engeland is altijd welkom!!

Groetjes,

Yim

• 29 Oktober 2007 - 19:43

Marja:

Leuk weer wat van je te lezen, en te zien, en helemaal dat je het zo naar je zin hebt. Dat je niet al te vaak schrijft, is niet zo'n probleem, als je het af en toe goed maakt met dit soort berichten ;-)

• 06 November 2007 - 15:18

Dirk :

He Sarah,
    Leuk om te zien hoe het met je gaat :) ik heb op een van de laatste momenten besloten dat ik niet naar Engeland ging.. dus ik zit in Nederland. Maar heel leuk voor je! Als je terug bent, als je nog terug komt :P zouden we een kleine reunie moeten gaan houden,die we eigenlijk nog zouden gaan doen, met robin enzo

Liefs

Dirk